רופא המומחה לרפואת שיניים אסתטית

מהי רפואת שיניים אסתטית?

רפואת שיניים אסתטית הינה ענף ברפואת שיניים המתמקדת בשיפור מראה השיניים, חיוך, החניכיים ומנשך. הליכי רפואת שיניים אסתטיים יכולים לנוע מהלבנת שיניים פשוטה ועד לשחזור פה מלא מורכב.

יש האומרים שחיוך יפה שווה מיליון דולר. במשרדנו מאמינים שחיוך יפה הוא תוצאה של בריאות שיניים תקינה. אנו גאים להציע למטופלינו שירותי רפואת שיניים אסתטית שיכולים לשפר הן את התפקוד והן את מראה השיניים.

מה בעצם כוללת רפואת שיניים אסתטית?

  • ציפוי שיניים – מעטפת חרסינה המחוברת לקדמת השיניים שלכם. ציפי שיניים מתקן רווחים, מסטיר כתמים ושינויי צבע, מסתיר סדקים ושיניים עקומות. ובקצרה, עוזר לשחזר את הצורה והתפקוד של החיוך שלכם.
  • כתרים וגשרים לשיניים – כתר דנטלי הוא "כובע" המכסה את השן שעברה טיפול שורש או טראומה. גשר דנטלי מורכב משני כתרים עם שן מלאכותית ביניהם. ניתן להשתמש בשניהם לכיסוי שיניים מוכתמות, סדוקות או שבורות.
  • הלבנת שיניים – הלבנת שיניים מתייחסת למגוון תהליכים שמטרתם לגרום לשיניים הטבעיות להיראות בהירות ולבנות יותר. ולגרום לחיוך שלכם להיות מושלם!

מהם היתרונות של רפואת שיניים אסתטית?

שיפור חיוך

רפואת שיניים קוסמטית יכולה לשפר במהירות וביעילות את מראה השיניים והחיוך. אתם יכולים לקבל שיניים לבנות יותר, לסגור רווחים ולתקן נזקים כגון שברים או סדקים.

הגברת הביטחון

אנשים רבים מרגישים מודעים לעצמם כשזה מגיע לחיוך שלהם. רפואת שיניים אסתטית יכולה לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלכם על ידי כך שתעניק לכם חיוך שאתם אוהבים.

שיפור בריאות הפה

במקרים מסוימים, טיפולי שיניים קוסמטיים יכולים גם לשפר את בריאות השיניים והחניכיים. לדוגמה, כתרים דנטליים יכולים להגן על שן פגומה מפני ריקבון נוסף.

למנוע נזק נוסף

במקרים מסוימים, טיפולי שיניים אסתטיים יכולים למנוע נזק נוסף לשיניים שלכם. לדוגמה, ציפוי יכול להגן על השיניים שלכם מפני הכתמה ולשמר את השן לשנים רבות.

בין אם אתם מחפשים טיפולי שיניים אסטטיים מקצועיים, צרו קשר עם מרפאתנו, אנחנו נדאג לתת את המענה המתאים.

האם טיפולי שיניים אסתטיים עושים כל הרפאי שיניים?

על מנת לבצע טיפולי שיניים אסטטיים הרופא חייב לעבור הכשרה ייחודית.

במרפאת שיניים גולדמן פועל צוות מומחים בעלי הכשרה וידע רב בטיפולי שיניים אסטטיים.

מהם הסיכונים ברפואת שיניים אסתטית?

לכל הליך רפואי יש כמה סיכונים. הסיכונים יהיו שונים עבור כל אדם, בהתאם לבריאותו האישית ולסוג ההליך הנעשה. לפני ביצוע כל עבודת שיניים קוסמטית, הקפידו לדבר עם רופא השיניים שלכם על הסיכונים הכרוכים.

חלק מהסיכונים הקשורים בהליכי שיניים אסתטיים כוללים:

  • תגובות אלרגיות – ייתכן שאתם אלרגיים לחומרים המשמשים בהליכי שיניים קוסמטיים. הקפידו ליידע את רופא השיניים שלכם אם יש לכם אלרגיות כלשהן.
  • רגישות – השיניים שלכם עשויות להיות רגישות יותר לטמפרטורות חמות וקרות לאחר כמה הליכים. זו בדרך כלל רגישות זמני.
  • כאב ואי נוחות – אתם עלולים לחוות קצת כאב ואי נוחות לאחר ביצוע הליך. הקפידו ליטול תרופות נגד כאבים כפי שנקבע על ידי רופא השיניים שלכם (במידה ונקבע).
  • זיהום – קיים סיכון קטן לזיהום לאחר כל הליך דנטלי. הקפידו לעקוב אחר הוראות רופא השיניים לטיפול בשיניים ובחניכיים לאחר ההליך.
  • דימום – יתכן שיהיה דימום קל לאחר ההליך. הקפידו לעקוב אחר הוראות רופא השיניים לטיפול בשיניים ובחניכיים לאחר ההליך.

סיכום

אם אתם שוקלים כל סוג של עבודת שיניים לשיפור מראה החיוך, התקשרו למרפאתנו לייעוץ. רופאי השיניים שלנו יעבדו איתכם כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכים ולתקציב שלכם. אנו מציעים מגוון רחב של טיפולי שיניים קוסמטיים, לרבות הלבנת שיניים, כתרים דנטליים, ציפויים והלבנת שיניים. התקשרו עוד היום.

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!