השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה כללית

רוצים להחזיר את החיוך שהיה לכם לפני שנים? לראות במראה  שוב את השיניים  שלכם שמזמן חסרות? שוב ליהנות מהסטייק ששנים לא הצלחתם לנגוס? במקרה שלכם הבחירה הטובה ביותר תהיה לבצע שיקום פה על גבי שתלים דנטאליים. מדובר בטיפול שאמור להחזיר לכם את השיניים החסרות. אך מה תעשו אם אתם חוששים לעבור ניתוח כל כך מורכב? אולי אתם סובלים מרפלקס הקאה מוגבר? ישנה אפשרות לעבור את הניתוח השתלת שיניים בהרדמה מלאה. האפשרות הזאת הופכת להיות אפשרות מאוד פופולארית בשנים האחרונות. עדיין צריך לזכור כי לחשוב על טיפול בהרדמה כללית צריך רק אחרי שבוצע ניסיון בכל האפשרויות האחרות ללא הצלחה. מאוד יכול להיות כי הבחירה הזאת תהיה הבחירה המתאימה ביותר מבחינתכם. במאמר הבא נספק לכם את התשובות שלא אמורות להשאיר לכם מקום לספק.

מטופל שיניים מחייך
צור קשר
השאר פרטים ואחד מנציגנו ישוב אליך בהקדם!

למה לבצע השתלת שיניים בהרדמה כללית?

יש כאלה מטופלים שעבורם הרדמה מקומית היא מספיקה לצורך ביצוע טיפולי שיניים, אך יש כאלה שלא מצליחים לעבור טיפולי שיניים תוך שימוש בטכניקות אל חוש סטנדרטיות. הסיבה המרכזית שבגללה מטופלים מעדיפים לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה היא חרדה. יש לא מעט אנשים שסובלים מחרדה כאשר הם יושבים על הכיסא של רופא השיניים. בנוסף יש כאלה שמעדיפים לבחור באפשרות הזאת על מנת לחסוך את הכאב וסבל הכרוך בטיפול מורכב ויש כאלה שסובלים מרפלקס הקאה מוגבר ההופך את הטיפולי שיניים לבלתי אפשריים. ישנה עוד אפשרות של אנשים אשר רוצים לחסוך לעצמם זמן יקר, הן ברמת הטיפול והן ברמת השיקום.

למי האפשרות הזאת מומלצת?

לפני שתבצעו ניתוח השתלת שיניים בהרדמה, מוטב כי תתייעצו עם הרופא המטפל. הוא בוודאי יציג בפניכם בצורה ברורה את היתרונות של האפשרות הזאת לצד החסרונות הקיימים. באופן עקרוני האפשרות הזאת מתאימה עבור מטופלים חרדתיים או כאלה שסובלים מרפלקס הקאה. יתרה מכך, גם כאלה שרוצים לסיים את הטיפול המורכב והכואב ביום אחד. כך שמאוד יכול להיות שגם אתם תמצאו את עצמכם מעדיפים לבחור באפשרות הזאת כמובן לאחר ששאר האפשרויות נמצאו אינן מתאימות למקרה ספציפי שלכם.

האם ישנם סיכונים בהרדמה מלאה?

טיפולי השתלות שיניים בחולון בהרדמה מלאה הם טיפולים אשר מומלצים לבצע אצל רופא מומחה בעל ניסיון והסמכה המתאימה לטיפולים מסוג זה. יחד עם הרופא המנתח ומבצע הטיפול גם צוות המרפאה חייב להיות מנוסה ושעבר הסמכה מתאימה. חייב להיות רופא מרדים מומחה. גם המקום שבו מבצעים באופן קבוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה על כל המשתמע מכך חייב להיות ערוך ומוכן עם ציוד המתאים לטיפולים הללו. אסור לשכוח גם את הסיכונים הקיימים בהרדמה מלאה שאותם צריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים לבצע טיפול שיניים בהרדמה כללית. בכל זאת מדובר על הליך ניתוחי לכל דבר ועניין, לא משנה עד כמה תנסו לייפות את המציאות.

ד"ר יולי גולדמן – מומחה ברפואת הפה בעל הסמכה לטיפולי שיניים בהרדמה כללית וגם אחראי תחום סדציה והרדמה כללית במחלקת לפתולוגיה אורלית, רפואת הפה ודימות מקסילופציאלי באוניברסיטת תל אביב ישמח לסייע לכם ולתמוך בכם בתהליך הקבלת ההחלטה לטיפול שיניים בהרדמה כללית.

השתלות שיניים: הגל החדש של מהפך לחיוך

השתלות שיניים הופכות במהירות לפתרון המומלץ עבור אנשים רבים המעוניינים לשפר את החיוך שלהם. וזה לא פלא למה! שתלים מציעים מספר יתרונות על פני סוגים אחרים של תותבות שיניים, כולל:

  1. מראה ותחושה טבעיים יותר: שתלים דנטליים נועדו להיראות ולתפקד בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך. זה אומר שלא תדאג יותר לשיניים שלך לנשור או שהשיניים התותבות שלך יחליקו ויגרמו למבוכה.
  2. שיפור בבריאות הפה: בניגוד לתותבות, שעלולות למעשה להוביל לאובדן עצם בלסת, השתלות שיניים דווקא עוזרות לשמר את העצם. זה עוזר לשמור על בריאות הפה ואף יכול למנוע אובדן שיניים בעתיד.
  3. נוחות מוגברת: שתלים דנטליים מעוגנים היטב בעצם הלסת שלך, מה שאומר שהם לא יחליקו או ישפשפו כמו שתותבות יכולות. זה מוביל להתאמה נוחה יותר ולפחות בעיות באכילה ובדיבור.
  4. עמידות: בטיפול מתאים, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד לכל החיים. זה אומר שלא תצטרך לדאוג להחלפתם כפי שהיית עושה בסוגים אחרים של תותבות שיניים.

אם אתה שוקל השתלת שיניים, הקפד להתייעץ עם רופא שיניים מנוסה כדי לראות אם הם מתאימים לך.

למה לא צריך לפחד מהשתלות שיניים

אם אתה כמו רוב האנשים, המחשבה על השתלת שיניים כנראה נשמעת די מפחידה. אחרי הכל, מי רוצה לעבור ניתוח בפה?

אבל האמת היא, שתלים דנטליים הם למעשה דרך בטוחה ויעילה מאוד להחליף שיניים חסרות. למעשה, יש להם אחוזי הצלחה של מעל 95%!

ישנן מספר סיבות מדוע אינך צריך לפחד מהשתלות שיניים:

  1. ההליך פשוט ומהיר יחסית.
  2. שתלים דנטליים עשויים מטיטניום שהוא חומר חזק מאוד ועמיד.
  3. אחוזי ההצלחה של השתלות שיניים גבוהים ביותר.
  4. שתלים דנטליים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים עם טיפול מתאים.
  5. שתלים דנטליים נראים ומתפקדים בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך.
  6. ההחלמה מניתוח השתלת שיניים היא בדרך כלל די פשוטה, כאשר רוב האנשים חווים אי נוחות ונפיחות קלות בלבד.

אם אתה שוקל השתלת שיניים, הקפד להתייעץ עם רופא שיניים מנוסה כדי לראות אם הם מתאימים לך.

כיצד לבצע השתלות שיניים בהרדמה מלאה

אם אתה מקבל שתלים דנטליים, ייתכן שאתה תוהה אם אתה יכול לבצע את ההליך בהרדמה מלאה. התשובה היא כן!

הרדמה מלאה יכולה להועיל מאוד עבור אלה שחרדים לעבור ניתוח או שיש להם סבילות נמוכה לכאב. זה גם יכול לעזור להבטיח שההליך יעבור בצורה חלקה ושלא תרגיש אי נוחות.

יש כמה דברים שכדאי לזכור אם אתה שוקל הרדמה מלאה עבור השתלות השיניים שלך:

  1. הקפידו להתייעץ עם רופא שתלים מנוסה המוסמך לביצוע הרדמה.
  2. הקפד ליידע את רופא השיניים שלך על כל מצב רפואי שיש לך ועל כל תרופות שאתה נוטל, שכן זה יכול להשפיע על האופן שבו הגוף שלך מגיב להרדמה.
  3. הרדמה מלאה יכולה להוסיף עלות נוספת להליך, אז הקפידו לחשב זאת בתקציב שלכם.
  4. תזדקק למישהו שיסיע אותך הביתה לאחר ההליך אם תבחר בהרדמה מלאה.

אם אתה שוקל השתלת שיניים, הקפד להתייעץ עם רופא שיניים מנוסה כדי לראות אם הם מתאימים לך.

מהם שתלים דנטליים?

שתל דנטלי הוא עמוד מתכת המושתל בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לשמש כתחליף לשן חסרה. לאחר מכן, העמוד מכוסה בתותבת דנטלית, כגון כתר, גשר או תותבת, כדי להחזיר את המראה והתפקוד של השן.

השתלות שיניים נחשבות לדרך בטוחה ויעילה להחליף שיניים חסרות, ושיעור ההצלחה שלהן הוא מעל 95%. הם גם פשוטים יחסית לטיפול – פשוט צחצחו אותם והשתמשו בחוט דנטלי כמו שהייתם עושים את השיניים הטבעיות שלכם!