השתלת שיניים לסת תחתונה

השתלת שיניים בלסת התחתונה

אנשים רבים בשלב מסוימים של החיים מאבדים שיניים בלסת תחתונה מסיבה כזאת או אחרת. לכן אנשים הללו נאלצים לעבור לפתרון של תותבת שלמה. הבעיה של לסת תחתונה מחוסרת שיניים היא שתותבת לא יכולה לאפשר ללעוס ולנגוס כרגיל, אין מספיק אחיזה של התותבת בגלל האנטומיה של הלסת. לעומת זאת בלסת עליונה הצורה של הלסת מאפשרת תאחיזה סבירה לתותבת שלמה. הפתרון הוא תותבת תחתונה או עליונה נסמכת שתלים.

לאחר טיפול השתלת שיניים ובהמשך שיקום נסמך שתלים יאפשר לכם להנות מהשיניים בדומה למצב בעבר. אך כמובן שכמו בכל טיפול, גם טיפול השתלת שיניים לסת תחתונה או עליונה קיים סיכוי לסיכונים שחובה להכירם. רגע לפני שאתם מכניסים את עצמכם לטיפול מוטב כי תכירו את כל הפרמטרים השונים,כל האפשרויות וכל הסיבוכים האפשריים.

מטופל שיניים מחייך
צור קשר
השאר פרטים ואחד מנציגנו ישוב אליך בהקדם!

מהם הסיבוכים שעלולים להופיע?

כמו בכל הליך רפואי, גם כאן ישנם סיבוכים שונים שחובה לקחת אותם בחשבון. בעת השתלת שיניים לסת תחתונה או עליונה יכולים להופיע כאבים או נפיחות  באזור הניתוח שבדרך כלל עוברים תוך מספר ימים. לפעמים הריפוי מתעכב  עקב סיבות ספציפיות של תנאי הלסת או מצב בריאות כללי של המטופל. בנוסף לפני תחילת הטיפולים רופא מנוסה אמור לתכנן את הטיפול ולתכנן את המיקומים של שתלים העתידיים על מנת שהמטופל יכול ליהנות מהשיניים העתידיות בצורה הטובה ביותר. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לבחור ברופא מוסמך מנוסה שיהיה אחראי על ביצוע הטיפול. ד"ר יולי גולדמן- מומחה ברפואת הפה בחולון מתכנן את המיקום השתלים באמצעות תוכנת מחשב מדויקת. ומבצע את השתלים בהנחיה ממוחשת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר

האם הסיכויים לסיבוכים הם גבוהים?

הסיכויים לסיבוכים כמו שהבנתם קיימים, אך באותה מידה ניתן להגיד כי הם נמוכים יחסית. כל עוד תפנו אל האיש הנכון שיהיה אחראי על ביצוע הטיפול, ואם במקרה שהכן סיבוכים מתרחשים חס וחלילה רופא מנוסה  ידע איך להתמודד איתם ולהגיע לתוצאה הסופית הטובה ביותר.. מידיי יום מאות אנשים שונים עוברים טיפולי השתלת שיניים בצורה מוצלחת. כך שהבחירה שאותה תעשו היא זאת שתשנה את המציאות שאיתה יהיה עליכם להתמודד בסופו של יום. השאיפה שלכם  וכמובן של הרופא שבחרתם וסומכים אליו היא – לסיים את הטיפול בצורה מוצלחת עם התוצאות הטובות ביותר מבחינתכם וגם מבחינת הרופא המבצע עצמו.

טיפולי השתלת שיניים לא מבצעים בכל מרפאה

עליכם לקחת בחשבון כי טיפול השתלת שיניים הוא אחד מהטיפולים החשובים ביותר ומורכבים מאוד. יש כאלה שיגידו כי מדובר על הטיפול המסובך ביותר בחלל הפה, וכך אתם צריכים להתייחס אליו וככה גם הרופא שבחרתם צריך להתיחס לזה. מוטב כי את הטיפול תבצעו במרפאה מנוסה, מרפאה שמתמחה בטיפולים מהסוג הזה. תבחנו היטב את הרופא שעליו אתם סומכים שהוא יהיה זה שיבצע את הטיפול עצמו.

מהו השתלת שיניים בלסת תחתונה ומה היתרונות שלו?

שתל דנטלי ללסת תחתונה הוא עמוד טיטניום המונח בניתוח לתוך עצם הלסת התחתונה כדי לשמש כתחליף לשן חסרה. היתרונות של השתלות שיניים בלסת התחתונה כוללים שיפור במראה, תפקוד הלעיסה ובריאות הפה. בנוסף, השתלת שיניים בלסת התחתונה יכולה לעזור לשמר את מבנה העצם של הפנים ולמנוע הידרדרות של עצם הלסת.

כיצד מבצעים השתלת שיניים בלסת תחתונה?

שתלים דנטליים ללסת תחתונה ממוקמים בדרך כלל על ידי כירורג פה. השלב הראשון הוא ביצוע חתך בחניכיים על מנת לחשוף את העצם. לאחר מכן, קודחים חור בעצם ומחדירים את השתל. לבסוף סוגרים את החניכיים בתפרים ומתחיל תהליך הריפוי.

איך תהליך ההחלמה בעקבות ניתוח השתלת שיניים בלסת תחתונה?

ההחלמה מניתוח השתלת שיניים בלסת תחתונה אורכת בדרך כלל מספר שבועות. בזמן זה חשוב לאכול מזונות רכים, ליטול תרופות נגד כאבים לפי הצורך ולשמור על ניקיון האזור. בנוסף, חשוב להימנע מעישון ושימוש בקשיות במהלך תקופת ההחלמה.

האם ישנם סיכונים הקשורים להשתלת שיניים בלסת תחתונה?

כמו בכל הליך כירורגי, תמיד ישנם סיכונים הקשורים להשתלת שיניים בלסת תחתונה. סיכונים אלה כוללים זיהום, דימום, נזק עצבי ואובדן שיניים. עם זאת, סיכונים אלו נדירים יחסית ורוב החולים חווים תוצאה מוצלחת לאחר הניתוח.

מהם היתרונות ארוכי הטווח להשתלת שיניים בלסת תחתונה?

היתרונות ארוכי הטווח של השתלות שיניים בלסת התחתונה כוללים שיפור במראה, תפקוד הלעיסה ובריאות הפה. בנוסף, השתלת שיניים בלסת התחתונה יכולה לעזור לשמר את מבנה העצם של הפנים ולמנוע הידרדרות של עצם הלסת.

האם יש חלופות להשתלות שיניים בלסת התחתונה?

ישנן כמה חלופות להשתלות שיניים בלסת התחתונה, כגון שיניים תותבות או גשרים. עם זאת, חלופות אלה בדרך כלל אינן מספקות את אותה רמת תפקוד או אסתטיקה כמו שתל. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה יותר מאשר שתל.

מהי העלות הממוצעת להשתלות שיניים בלסת התחתונה?

העלות המדויקת תשתנה בהתאם למספר השתלים הדרושים, מורכבות הניתוח ומיקום התרגול.

מהם כמה דברים שעלי לקחת בחשבון לפני השתלת שיניים בלסת התחתונה?

כמה דברים שכדאי לשקול לפני שתשתלי שיניים בלסת התחתונה כוללים את הבריאות הכללית שלך, עלות ההליך והניסיון של המנתח. בנוסף, עליך לוודא שאתה מועמד טוב לניתוח על ידי דיון עם רופא השיניים או המנתח שלך.

האם השתלת שיניים בלסת תחתונה מתאימה לי?

השתלת שיניים בלסת תחתונה עשויה להתאים לך אם חסרה לך שן אחת או יותר בלסת התחתונה. בנוסף, אתה צריך להיות במצב בריאותי כללי טוב ויש לך מספיק עצם כדי לתמוך בשתל. כדאי גם להיות מוכנים לטפל בשתל כראוי כדי להבטיח את הצלחתו. דיון באפשרויות שלך עם רופא השיניים או המנתח שלך הוא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם השתלות שיניים בלסת התחתונה מתאימים לך. אם אתה שוקל השתלת שיניים בלסת תחתונה, חשוב לדון באפשרויות שלך עם רופא השיניים או המנתח שלך. הם יוכלו לעזור לך לקבוע אם הניתוח מתאים לך ולענות על כל שאלה שיש לך. בנוסף, הם יכולים לספק לך מידע נוסף על ההליך ועל תהליך ההחלמה. ברגע שיש לך את כל המידע שאתה צריך, תוכל לקבל החלטה מושכלת האם השתלת שיניים הלסת התחתונה מתאימה לך או לא.