השתלת שיניים בהרדמה מלאה

הלבנת שיניים הינו תהליך שיניים קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להעצים את מראה החיוך שלכם. אם  אתם שוקלים הלבנת שיניים, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שתמשיכו.

מהי הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים הינו תהליך שמטרתו להפוך את השיניים שלכם לבהירות יותר. שימו לב שזה לא יכול להפוך את השיניים שלכם ללבנות ומבריקות, אבל זה יכול להבהיר את הצבע הקיים.

מי יכול לבצע הלבנת שיניים?

מבחינת מי שיכול לבצע הלבנת שיניים, בדרך כלל מומלץ לפנות לאיש מקצוע מורשה בתחום השיניים לצורך ההליך. זה יכול לכלול רופאי שיניים, שינניות או עוזרי שיניים שהוכשרו להעניק טיפולים כמו הלבנת שיניים.

שימו לב, בין אם אתם עושים רוצים לעשות הלבנת שיניים, שתלים ביום אחד או כל טיפול שיניים כזה או אחר חשוב לבצע את המחקר ולשאול על הניסיון והכישורים בתחום.

מה לשאול לפני הלבנת שיניים?

לפני שעוברים הלבנת שיניים, חשוב לשאול את רופא השיניים לגבי הסיכונים והתופעות הלוואי הפוטנציאליות, כמו גם לספר לרופא על מצבים או רגישיות שיניים מראש שעלולים להשפיע על ההליך. עליכם לשאול גם לגבי התוצאות הצפויות וכל טיפול מעקב הכרחי.

איך להתכונן?

בשבועות שלפני הלבנת השיניים, עדיף להימנע מכל דבר שעלול לשנות את צבע השיניים שלכם. רוב הכתמים על השיניים נגרמים על ידי מזון, משקאות והרגלי חיים.

קפה, תה, סודה, יין אדום ומיצי פירות כהים הם האשמים הנפוצים של שינוי צבע השיניים. בנוסף, מאכלים מסוימים עלולים לגרום לכתמים, כמו רטבי עגבניות, רוטב סויה, פירות ופירות יער מסוימים וצבעים מלאכותיים.

כדאי גם להכין את השיניים על ידי הקפדה על היגיינת שיניים לפני התור. ביום התור שלכם, צחצח בעדינות את שיניים ונסו להימנע מגירוי החניכיים. כמו כן, הקפידו על שתיית מים ואכילת מזונות שאינם חומציים כדי שהשיניים שלכם יהיו מוכנות לתמיסת ההלבנה.

האם הלבנת שיניים היא לנצח?

הלבנת שיניים אינה קבועה. היא יכולה להימשך בין כמה חודשים לעד 3 שנים – זה משתנה מאדם לאדם.

אפקט ההלבנה לא יימשך כל כך הרבה זמן אם אתם מעשנים או שותה יין אדום, תה או קפה, שעלולים להכתים את השיניים שלכם.

מה לגבי ערכות ביתיות ומכוני יופי להלבנת שיניים?

פנו רק לרופא שיניים לצורך הלבנת שיניים מכיוון שהלבנה על ידי אנשים שאינם מוסמכים. גם ערכות ביתיות טומנות בבסיכונים.

במידה ואתם עומדים להשתמש בערכה להלבנת שיניים, שוחחו תחילה עם רופא השיניים שלכם, לפני השימוש בערכה ביתית.

מהם הסיכונים בהלבנת שיניים?

לא משנה איזה טיפול תעשו, הלבנת שיניים, טיפולי שיניים בהרדמה או כל טיפול אחר. יש סיכוי שהחניכיים שלכם יהיו רגישות לכימיקלים שבהם רופא השיניים משתמש בטיפול, במיוחד אם כבר יש לכם שיניים רגישות.

מה אם אני לא מרוצה מהתוצאות?

אם אינכם מרוצה מהתוצאות, דברו עם רופא השיניים שביצע את הטיפול שכם כדי לבקש ייעוץ.

אם אתם חוששים שהלבנת שיניים על ידי רופא שיניים גרמה נזק לשיניים שלכם, תוכלו לפנות לשירות תלונות שיניים באינטרנט או להתקשר אליהם בטלפון.

אם אתם חושבים שהלבנת השיניים שלך בוצעה באופן לא חוקי (כלומר, על ידי מישהו שאינו מוסמך או רשום לבצע אותה) תוכל לדווח על כך.

סיכום

לסיכום, הלבנת שיניים היא דרך בטוחה ויעילה לשיפור מראה החיוך שלך. עם זאת, חשוב לבחור איש מקצוע מוסמך לשיניים, לשאול את השאלות הנכונות ולהבין את הסיכונים והמגבלות הפוטנציאליים של ההליך. בזהירות ותחזוקה נכונים, הלבנת שיניים יכולה לעזור לך להשיג חיוך בהיר ובטוח יותר שאתה יכול להיות גאה בו.

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

רפואת שיניים במבט הוליסטי

רפואת שיניים במבט הוליסטי חווית טיפול ייחודית רופאי שיניים מספקים ללקוחותיהם חוויה רפואית מעולה, בשילוב של טכנולוגיות חדישות וטיפוח אישי. המרפאות מאובזרות בציוד הכי מתקדם,

קרא עוד »

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!