אישה מצחצת שיניים עם מברשת חשמלית

האם מברשת שיניים חשמלית שווה את ההשקעה?

אין ספק שהגיינת הפה היא חשובה. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות של מברשות שיניים, זה יכול להיות קשה להחליט איזה סוג של מברשת הכי מתאים לכם.

במאמר זה, נחקור את היתרונות והחסרונות של מברשות שיניים חשמליות ביחד עם רופא שיניים מומחה ונעזור לכם להחליט אם מברשת שיניים חשמלית שוות את ההשקעה.

היתרונות של מברשות שיניים חשמליות

1. יעילות

מברשות שיניים חשמליות יעילות יותר בהסרת רובד וחיידקים מאשר מברשות שיניים ידניות. מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Clinical Dentistry מצא כי מברשות שיניים חשמליות היו יעילות יותר באופן משמעותי בהפחתת רובד ודלקות חניכיים מאשר מברשות שיניים ידניות. בנוסף, מחקר אחר מצא שמברשות שיניים חשמליות היו יעילות יותר בהפחתת דימומים ודלקות בחניכיים מאשר מברשות שיניים ידניות.

2. שיפור בריאות הפה

מכיוון שמברשות שיניים חשמליות יעילות יותר בהסרת רובד וחיידקים, הן יכולות לעזור לשפר את בריאות הפה שלכם. בריאות פה לקויה נקשרה למגוון בעיות בריאותיות, כולל מחלות לב, שבץ וסוכרת. על ידי שימוש במברשת שיניים חשמלית, אתם יכול לעזור להפחית את הסיכון שלכם לפתח מחלות אלו.

3. קלות לשימוש

מברשות שיניים חשמליות קלות לשימוש, גם לבעלי מיומנות מוגבלת. מברשות שיניים חשמליות רבות מגיעות עם ידיות ארגונומיות שמקלות על האחיזה שלהן, ולחלקן אפילו טיימרים מובנים המאפשרים לכם לדעת מתי צחצחתם את שתי הדקות המומלצות ע"י כל רופא שיניים כירורגי. בנוסף, מברשות שיניים חשמליות רבות מגיעות עם ראשים חלופיים המקלים על שמירה על ניקיון.

4. כבר לא כל כך יקרות

מברשות שיניים חשמליות זולות יותר מאי פעם. אתם יכול למצוא דגם בסיסי במחיר נמוך של 80 ש"ח, וחנויות רבות מציעות עסקאות חבילה הכוללות מברשת שיניים חשמלית, ראשים חלופיים ונרתיק נסיעות בסביבות ה100 ש"ח.

החסרונות של מברשות שיניים חשמליות

כמובן, יש גם כמה חסרונות לשימוש במברשת שיניים חשמלית.

1. הן יכולות להיות יקרות לאנשים מסוימים

אחד החסרונות העיקריים של מברשות שיניים חשמליות הוא שהן יכולות להיות די יקרות אם אתם מתכוונים לקנות מברשות לכל המשפחה. זו אכן יכולה להיות הוצאה משמעותית, במיוחד אם אתם צריכים לרכוש מספר מברשות שיניים עבור המשפחה שלכם.

2. סוללות

חיסרון נוסף של מברשות שיניים חשמליות הוא שהן דורשות סוללות על מנת לפעול. המשמעות היא שתצטרכו להחזיק אספקת סוללות בהישג יד, מה שיכול להיות הוצאה נוספת. בנוסף, אם הסוללות מתות בזמן שאתם מצחצח שיניים, תצטרכו להחליף אותן לפני שתוכל להמשיך. חשוב לציין כי בדגמים האחרונים של המברשות שיניים חשמליות קיימות  סוללות נטענות שמחזיקות לאורך הזמן.

3. רעש ורטט

יש אנשים שמדווחים שמברשות שיניים חשמליות יכולות להיות רועשות למדי ורוטטות, מה שיכול להיות מעצבן הן עבור האדם המשתמש במברשת השיניים והן עבור אנשים שנמצאים בקרבת מקום.

איפה אני יכול לקנות מברשת שיניים חשמלית

ישנם מספר מקומות בהם ניתן לרכוש מברשת שיניים חשמלית. אתם יכולים לרכוש אותם באינטרנט, בבית מרקחת או במכולת, או בחנות כלבו. בנוסף, מרפאות שיניים רבות מוכרות כיום מברשות שיניים חשמליות, אז הקפידו לשאול את רופא השיניים שלכם אם יש להם המלצות כלשהן.

סיכום

אז האם מברשת שיניים חשמלית שווה את ההשקעה? זה תלוי בנסיבות האישיות שלכם. אם אתם מחפשים דרך לשפר את בריאות הפה שלכם, מברשת שיניים חשמלית היא כנראה בחירה טובה עבורכם. עם זאת, אם העלות היא דאגה, ייתכן שתרצו להישאר עם מברשת ידנית. בסופו של דבר, ההחלטה תלויה בכם!

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

טיפול שורש: אין מה לפחד

טיפול שורש: אין מה לפחד אנשים רבים מפחדים מרופא השיניים. ואנחנו מבינים למה. הכלים, הצלילים והריחות יכולים להפחיד בקלות. הוסיפו את הפחד מכאב, ולא קשה

קרא עוד »

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!