אישה מצחצחת שיניים לפני ביקור אצל רופא שיניים

האם לצחצח שיניים לפני ביקור אצל רופא השיניים?

רבים תוהים לפני ניקוי השיניים השגרתי או הפגישות אצל רופא השיניים האם עליהם לצחצח שיניים תחילה, או אם זה מיותר בהתחשב בכך שהם עומדים לקבל ניקוי שיניים. אנחנו תמיד מבקשים לצחצח שיניים לפני שהם נכנסים לבדיקה או טיפול. זה עוזר לנו להעריך את בריאות הפה שלהם ביתר בהירות במבט הראשון שלנו ולהתרשם ביעילות של הצחצוח של המטופל.

צחצוח לפני ביקור אצל רופא השיניים

אז האם כדאי לצחצח שיניים לפני השתלת שיניים לסת תחתונה או לסת עליונה או בעוד ביקור שגרתי אצל רופא השיניים האהוב? כשאנשים שואלים אותנו את השאלה הזו, אנחנו תמיד עונים שכן, אנו ממליצים לצחצח שיניים ולהשתמש בחוט דנטלי ולהשתמש במי פה לפני שאתם מגיעים לתור לרופא השיניים שלכם. אתם עושים את העבודה שלנו קצת יותר קלה, אבל זה גם מועיל לכם מכמה סיבות.

הסרת פלאק

צחצוח ושימוש בחוט דנטלי יעזרו להסיר כל חלקיקי מזון ורובד משטחי השיניים. זה חשוב מכיוון שרופא השיניים יוכל לקבל מושג טוב יותר על הרגלי היגיינת הפה שלכם אם הוא יכול לראות שהשיניים שלכם נקיות. בנוסף, תמיד טוב להסיר כל חלקיקי מזון או רובד מהשיניים לפני הניקוי כדי שרופא השיניים יוכל להתמקד באזורים אחרים.

זמן מופחת בכיסא

אם תצחצחו ותשתמשו בחוט דנטלי לפני הביקור אצל רופא השיניים, יקטן משך הזמן שאתם מבלים בכיסא. הסיבה לכך היא שרופא השיניים לא יצטרך להשקיע זמן רב בניקוי השיניים שלכם אם הן כבר נקיות.

מונע ריח רע מהפה

אם תצחצח שיניים לפני התור לרופא השיניים, יהיה לכם פחות סיכוי לריח רע מהפה. הסיבה לכך היא שפעולת הצחצוח עוזרת להסיר כל חלקיקי מזון או רובד מהשיניים שעלולים לגרום לריח רע מהפה. בנוסף, שימוש במי פה לפני הפגישה יכול גם לסייע במניעת ריח רע מהפה.

אכילה לפני ביקור אצל רופא השיניים

כמו כן, אנו ממליצים להימנע מאכילת כל דבר לפני שאתם הולכים לרופא השיניים. הסיבה לכך היא שאכילה עלולה לגרום להצטברות חלקיקי מזון ורובד על השיניים.

עישון לפני תור לרופא שיניים

אין לעשן לפחות כמה שעות לפני התור לרופא השיניים. מומלץ לא לעשן כלל, שכן עשן הסיגריות מכיל כימיקלים מזיקים נוספים שעלולים לפגוע בשיניים ובחניכיים.ודבר נוסף העישון הוא מסוכן ועלול להזיק לבריאות!!!

צעדים נוספים שאתם יכולים לנקוט לפני תור לרופא שיניים

בנוסף לצחצוח השיניים, ישנם צעדים נוספים שתוכלו לנקוט כדי להתכונן לפגישה לרופא השיניים. לדוגמה:

  • לשטוף את הפה עם מים או מי פה
  • לנקות את הלשון
  • להימנע מאכילה או שתייה של כל דבר שעלול להכתים את השיניים
  • להגיע בזמן לתור. מומלץ להגיע רבע שעה לפני התור למילוי טפסים ומניעת עיכובים.

על ידי נקיטת צעדים אלה, אתם יכולים לעזור להבטיח שפגישת רופא השיניים שלכם תהיה מהירה וקלה.

השירות שלנו

אם אתם מחפשים מרפאות שיניים בחולון, אנא תפנו אל מרפאתנו. אנו מציעים מגוון שירותי רפואת שיניים כגון ניקוי שיניים, סתימות, טיפולי שורש  ,שתלים ואסתטיקה. צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה!

סיכום

אז כפי שאתם יכולים לראות, צחצוח שיניים לפני הפגישה שלכם יש יותר יתרונות ממה שנראה לעין. אנו ממליצים להקדיש זמן לצחצוח, להשתמש בחוט דנטלי ובמי פה לפני הפגישה אצל רופא השיניים. זה לא רק יעזור להפחית את משך הזמן שאתם מבלים בכיסא, אלא זה גם יכול לעזור למנוע ריח לא נעים מהפה. אז קדימה, תנו לשיניים קרצוף טוב לפני הפגישה הבאה שלכם אצל רופא השיניים!

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

טיפול שורש: אין מה לפחד

טיפול שורש: אין מה לפחד אנשים רבים מפחדים מרופא השיניים. ואנחנו מבינים למה. הכלים, הצלילים והריחות יכולים להפחיד בקלות. הוסיפו את הפחד מכאב, ולא קשה

קרא עוד »

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!