חדר טיפולי שורש

רפואת שיניים בלייזר לעומת טיפול מסורתי: מה עדיף

בטח שמעתם על רפואת שיניים בלייזר מרופא השיניים שלכם או איפשהו באינטרנט, אבל לא ידעתם מה זה אומר בדיוק.

למרבה המזל, מאמר זה יעזור לכם להבין יותר על רפואת שיניים בלייזר ועל הטיפול המסורתי, כך שיהיה לכם יותר הבנה לפני שאתם מגיעים לרופא השיניים שלכם.

לפני שנדבר על ההבדלים, קודם כל נעבור במהירות על רפואת שיניים בלייזר וטיפולים מסורתיים ובכל מה שקשור אליהם.

רפואת שיניים בלייזר

ראשית, טיפול שיניים בלייזר הינו טכנולוגיה חדשה בתחום רפואת השיניים העושה שימוש בלייזרים להליכי שיניים שונים. רופא השיניים יכוון את הלייזר לאזור הספציפי שזקוק לטיפול. והאור שמלא באנרגיה יסיר או יעצב מחדש את רקמות סביב השיניים.

ניתן להשתמש ברפואת שיניים בלייזר להליכי שיניים שונים, כגון חיטוי תעלות השורש, חיטוי או עיצוב החניכיים וסילוק חיידקים. זה יכול לשמש גם לשיפור האסטטיקה ובריאות החניכיים.

טיפול שיניים מסורתי

שימוש בלייזר אינו מבטל את טיפולי שיניים מסורתיים! להפך הם עוזרים ומשלימים את הטיפולי שיניים המסורתיים. אסור לשכוח כי טיפול שיניים בלייזר אינו פנציה ופתרון אוניברסלי.

אז מה ההבדלים?

1. כְּאֵב

כשזה מגיע לכאב, רפואת השיניים המסורתית נוטה להיות כואבת יותר בהשוואה ללייזרים. אך עדיין לייזר אינו מבטל את הכאב אלא מקטין אותו.

2. זמן החלמה

יש גם הבדל בזמן ההחלמה בשני הטיפולים. ברפואת שיניים בלייזר, זמן ההחלמה בדרך כלל קצר יותר בהשוואה לטיפולים מסורתיים. הסיבה לכך היא שאין חיתוך או תפרים מעורבים ברפואת שיניים בלייזר.

טיפול בלייזר הוא עדין יותר ומדויק יותר.

3. עֲלוּת הטיפול

בכל הנוגע לעלות, טיפולים מסורתיים נוטים להיות זולים יותר בהשוואה לרפואת שיניים בלייזר. הסיבה לכך היא שרפואת שיניים בלייזר היא טכנולוגיה חדשה יותר והציוד עשוי להיות יקר למדי.

4. דיוק

בכל הנוגע לדיוק, רפואת שיניים בלייזר מדויקת יותר בהשוואה לטיפולים מסורתיים. הסיבה לכך היא שהלייזר יכול להיות מופנה לאזור מסוים ויש לה פחות סיכוי לפגוע ברקמות שמסביב.

5. תופעות לוואי

יש גם פחות תופעות לוואי הקשורות לרפואת שיניים בלייזר בהשוואה לטיפולים מסורתיים. הסיבה לכך היא שרפואת שיניים בלייזר היא פחות פולשנית.

6. השתלת שיניים עם לייזר

אין אפשרות לבצע השתלת שיניים עם לייזר לכולם! קיימים מקרים בודדים שבהם קיים שימוש מסוים בלייזר במהלך ביצוע השתלת שיניים. לקבלת הפרטים ובדיקת התאמה  ניתן לפנות אלינו!

עלויות רפואת שיניים בלייזר

העלויות של טיפול שיניים בלייזר משתנות בהתאם לסוג ההליך וציוד הלייזר בשימוש. עלות הלייזר גבוהה בהרבה ממקדחת השיניים המסורתית.

השירות שלנו

אם אתם מחפשים רופאי שיניים בחולון המספקים רפואת שיניים בלייזר, אז הגעתם למקום הנכון. מרפאתנו מציעה מגוון רחב של שירותי רפואת שיניים אשר נועדו לענות על הצרכים והתקציב שלכם.

אם יש לכם שאלות כלשהן לגבי השירותים שלנו, אנא אל תהססו לפנות אלינו. צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם.

סיכום

עכשיו כשאתם יודעים יותר על רפואת שיניים בלייזר וטיפולים מסורתיים, אתם יכול להחליט איזה מהשניים מתאים לכם יותר. אם אתם מחפשים טיפול נוח ומהיר יותר, אז רפואת שיניים בלייזר היא הדרך עבורכם. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, טיפולים מסורתיים עשויים להיות הבחירה הטובה יותר.

אסור לשכוח כי לא כל הטיפולי שיניים אפשר לבצע עם לייזר!!!

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

טיפול שורש: אין מה לפחד

טיפול שורש: אין מה לפחד אנשים רבים מפחדים מרופא השיניים. ואנחנו מבינים למה. הכלים, הצלילים והריחות יכולים להפחיד בקלות. הוסיפו את הפחד מכאב, ולא קשה

קרא עוד »

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!