אישה מבצעת השתלת שיניים ביום אחד

כיצד להתכונן לטיפול שיניים

טיפול שיניים הוא חלק חשוב מהבריאות הכללית שלכם. עם זאת, לא מעט אנשים נמנעים מללכת לרופא השיניים כי הם מפחדים מהכאב או רק מהמחשבה על הטיפול. אם אתם אחד מהאנשים האלה, אל דאגה! יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להתכונן לפגישה שלכם ולהפוך אותה לפחות כואבת ונטולת חרדה. במדריך זה בבלוג נדון כיצד להתכונן לטיפול שיניים כדי שתוכלו לחוות חוויה חיובית אצל רופא השיניים שלכם.

1. לוודא את התאריך ושעת הטיפול

השלב הראשון בהכנה לטיפול שיניים הוא לאשר את השעה והתאריך של הפגישה עם רופא השיניים שלכם. זה יבטיח ששניכם מתואמים ושלא יהיו הפתעות.

אישור הפגישה גם יעזור לך לזכור מתי בעצם הפגישה. קל לשכוח פגישות לרופא שיניים, כך שהגדרת תזכורת בטלפון או בלוח השנה שלכם יכולה להיות מועילה.

2. תדעו למה אתם הולכים

השלב הבא בהכנה לטיפול שיניים הוא לדעת לקראת מה אתם הולכים. הולכים להשתלת שתלים דנטליים? או לניקיון שיניים שגרתי? לדעת לקראת מה אתם הולכים יעזור לכם להיות מוכנים יותר מבחינה נפשית ורגשית.

3. צחצחו שיניים לפני הטיפול

השלב השלישי בהכנה לטיפול שיניים הוא לנקות את הפה. משמעות הדבר היא צחצוח שיניים וחוט דנטלי לפני הטיפול. זה יעזור להסיר רובד או חיידקים שעלולים לגרום לבעיות במהלך הטיפול שלכם. בנוסף, זה גם רעיון טוב להשתמש במי פה כדי לרענן את הנשימה.

אם יש לכם זמן, אתם יכולים גם לנסות לאכול מזון בריא ולשתות הרבה מים בימים שלפני טיפול השיניים. זה יעזור לכם לשמור על הפה נקי ובריא.

4. לא לאחר!

אף אחד לא אוהב לחכות לאף אחד. רופאי שיניים הם בדרך כלל אנשים עסוקים מאוד וחלקם רואים עשרות חולים ביום. כל עיכוב קטן יגרום לרופא השיניים לפגר בלוח הזמנים שלו ועלול לגרום לאנשים אחרים אי נוחות.

כדי להימנע מכך, וידאו שיש לכם את הזמן והכתובת הנכונים של מרפאת השיניים. מומלץ להגיע 10-15 דקות מוקדם כדי שתוכלו לבצע צ'ק-אין.

5. היו פתוחים וכנים

אנשים רבים מפחדים מטיפולי שיניים כמו טיפולי שיניים בהרדמה מלאה או עקירת שן. למרות שזה נפוץ ונורמלי, זה עלול להפריע לתקשורת פתוחה בינכם לבין רופא השיניים.

אם אתה מרגישים לחוצים, תגידו את זה! הם רגילים להתמודד עם מטופלים שנאבקים בחרדה, אז אל תתביישו. הם יתייחסו אליכם בהתאם בכך שהם יסבירו הכל בשלווה.

כמו כן, הודיעו לרופא השיניים אם אתם חווים כאב. חלקים מסוימים של ההליך עשויים להיות לא נוחים ואפילו מכאיבים, אך עליכם לתקשר עם הרופא על כל כאב עז מכיוון שהוא עלול להיות חריג.

6. שמרו על גישה חיובית

השלב החמישי והאחרון בהכנה לטיפול שיניים הוא גישה חיובית. טיפולי שיניים יכולים להיות מייאשים, אבל חשוב לזכור שהצוות שם כדי לעזור לכם. הם רוצים שתהיה לך חוויה חיובית והם יעשו כל שביכולתם כדי לוודא שזה יקרה.

7. עצה אחרונה

אם תבצעו את השלבים הנ"ל, התהליך כולו יעבור בצורה חלקה יותר וזה עשוי לעזור עם החרדה שאתם יכולים להרגיש.

שימו לב היטב לכל עצה שרופא השיניים ו/או השיננית עשויים לתת לכם. יש סיכוי שגם במהלך ניקיון שגרתי, הם ימצאו משהו שדורש יותר תשומת לב.

לפני היציאה, אל תשכחו לעצור במשרד המזכירה לפגישה הבאה שלכם.והקפידו לשמור את התאריך, ואם אינכם יכולים להגיע, קבעו מחדש מבעוד מועד כדי שלא תפספסו את הפגישה.

שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

טיפול שורש: אין מה לפחד

טיפול שורש: אין מה לפחד אנשים רבים מפחדים מרופא השיניים. ואנחנו מבינים למה. הכלים, הצלילים והריחות יכולים להפחיד בקלות. הוסיפו את הפחד מכאב, ולא קשה

קרא עוד »

יצירת קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!